کابینت ممبران چیست ؟

ممبران یکی از زیباترین کابینت آشپزخانه های ایرانی و نوع پیشرفته کابینت های چوبی کلاسیک می باشد . امکان حکاکی دقیق هنر های ایرانی بر چوب ام دی اف با دستگاه پیشرفته CNC موجب گشته تا کابینت آشپزخانه ایرانی زیبایی چشمگیری در آشپزخانه و خانه ایجاد نماید و شمایلی اشراف گونه به آن ببخشد .

طرح های حک شده بر چوب MDF می‌تواند از نوع طرح های شاخص ایرانی انتخاب گردد و یا از سلیقه مشتریان در آن استفاده شود در هر دو صورت کابینت آشپزخانه ممبران می تواند گرما و جذابیت بالایی به خانه بخشیده و آن را خواص و متمایز سازد با استفاده از کابینتهای  ممبران فضای موجود یکپارچه و زیبا خواهد شد و نوع رنگ موجود در آن می تواند هر سلیقه ای را پوشش دهد .

محبوبیت کابینتهای  ممبران کلاسیک ، در حکاکی و برجسته سازی آن میباشد ، این امر کابینت آشپزخانه ممبران موجب گشت تا این سازه از محبوبیت بالایی در میان خانواده‌های ایرانی برخوردار باشد . کابینت ممبران در آشپزخانه فضا را زیبا می سازد و در کل دکور خانواده را تنوع می بخشد . به علت استفاده از ماشین‌آلات در سطح طراحی های زیبا کابینتهای ممبران دارای قیمت بسیار مطلوب تری نسبت کابینت های چوبی ساخته دست بوده و روکش محافظتی pvc در آن موجب عدم آسیب رسیدن به چوب می گردد .

کابینت آشپزخانه ممبران تنوع بالایی در طراحی و ساخت دارد و می‌توان با انتخاب بهترین رنگ و طرح دلخواه فضای متعال منحصر به فرد و خاص را در خانه و آشپزخانه ایجاد نمود . کابینتهای ممبران کل فضای آشپزخانه و لوازم برقی را پوشش می‌دهد . آشپزی را دلچسب می کند همچون فلز زنگ نمی زند و به استفاده کاربردی در آشپزخانه می افزاید .

کابینت ممبران

کابینت ممبران اجرا شده توسط کابینت یزدان

طراحی زیبا و شیک کابینت آشپزخانه ممبران

طراحی کلاسیک و زیبای کابینت ممبران ، تنوع بالایی در رنگ و طرح کابینت ها ایجاد نموده و به همین دلیل یکی از کابینت های محبوب و پر مصرف در میان خریداران می باشد . نوع طراحی به کار رفته در کابینت ممبران به وسیله حکاکی و برجسته‌سازی بر چوب MDF  توسط دستگاه پیشرفته CNC صورت می‌گیرد به همین دلیل ظرافت و تنوع طرح در کابینت ممبران بالا می باشد . این طرح های زیبا بعد از حکاکی توسط یک لایه حفاظتی از روکش pvc پوشانده می شود و به همین دلیل از نفوذ رطوبت و آسیب حرارت بر چوب جلوگیری می شود .

کابینت آشپزخانه ممبران با خواص فوق العاده ای که دارد می تواند آشپزخانه را زیبا و منحصر به فرد ساخته و بیشترین ظروف و لوازم برقی را در خود بگنجاند و به دلیل خاصیت انعطاف پذیری آن ، تمامی محیط آشپزخانه را پوشش و بهینه‌سازی می‌کند با خرید و نصب کابینت آشپزخانه ممبران از مراکز فروش معتبر طرح های بی نقص و زیبا نصیبتان می گردد و از تمامی مزایای کابینت آشپزخانه ممبران بهره مند میگردید . مزایای استفاده از کابینتهای ممبران ، کابینت کلاسیک ممبران با طراحی زیبای معرق کاری و منبت کاری ، که هر دو از هنرهای اصیل ایرانی هستند زیبایی حیرت انگیزی را در محیط خانه ایجاد می نماید و خانه را تبدیل به یک قصر افسانه‌ای می سازد از جمله مزایای نصب کابینت ممبران موارد زیر می باشد .

می توانید طرح های دلخواه خود را به سازنده کابینت پیشنهاد دهید و بیشترین ظروف را در آشپزخانه پوشش ‌دهید و قابلیت دربرگیری لوازم آشپزخانه را دارد به راحتی تمیز می شود و لک نمی گیرد . قیمت مناسبی دارد نسبت به حرارت و رطوبت مقاومت بالایی دارد آشپزخانه را یکدست و زیبا می سازد تنوع رنگ بالایی دارد و میزان هزینه‌های جانبی آن اندک است .

کابینت ممبران چیست ؟

کابینتهای ممبران چه معایبی دارد :

هر سازه ای در کنار جنبه های بی نظیری که دارد معایبی نیز دارد با شناخت این معایب می‌توانید انتخاب و خرید کابینتهای ممبران را کاملاً آگاهانه انجام دهید و شرایط خود را نسبت به خرید آن بسنجید همچنین با انتخاب چوب های با کیفیت چون محصولات آکس چوب می توانید از کیفیت این کابینت ها اطمینان حاصل کرده و سازنده بخواهید تا از مصالح با کیفیت برای ساخت کابینت شما استفاده نماید .

مهمترین معایب کابینتهای ممبران را می توان به موارد زیر گرفت

هر نوع طراحی را نمی‌توانید به سازنده پیشنهاد دهید طرح هایی با ظرافت بیشتر به خوبی وکیوم نمی شوند و خیلی زود از بین می‌روند اگر از چسب مناسب و کاربردی در ساخت طرح های کابینت آشپزخانه ممبران استفاده نشود خیلی زود طرح های به کار رفته در درب و نواحی مختلف آن آسیب می بینند
ایجاد شدن یک طرح خوب و دلخواه بستگی به سازنده ماهر دارد . مجاورت طولانی مدت با نور خورشید رنگ کابینت ممبران را تضعیف می‌سازد و قدرت چسبندگی ها را کاهش می دهد. اجسام تیز به آن صدمه وارد می کند با شناخت معایبی که یک کابینت آشپزخانه ممبران ممکن است داشته باشد انتخابی آگاهانه انجام داده و سفارش خود را به مراکز معتبر و کارآمد بسپارید.

تفاوت کابینت ممبران با کابینت مدرن

کابینت آشپزخانه ممبران با وجود تمام زیبایی ها و جذابیت هایی که دارد باز هم از عهده راضی کردن برخی از سلایق بر نمی‌آید به طور مثال افراد بسیاری به کابینت های مدرن با طراحی  اغراق انگیز را می پسندند . در این قسمت به مقایسه ممبران با کابینت های مدرن می‌پردازیم . نوع طراحی کابینتهای ممبران دارای طرح های شلوغ و عمدتاً کلاسیک است در حالیکه کابینت های مدرن و ساده و با اشکال منظم هستند .

طراحی ساختاری کابینتهای ممبران قفسه های فراوان و محفظه های بسیاری برای جاگذاری ظروف دارد کابینت های مدرن ساده اند و تعداد طبقات و قفسه بندی آنها محدود است درخشندگی کابینت ممبران عمدتاً مات هستند اما کابینت های مدرن براق و شفاف می باشند . پخش نور در کابینت های مدرن امکان نورپردازی پیشرفته وجود دارد در کابینت ممبران باید از چراغ با نور مرکزی استفاده نمود .  رنگهای کابینت ممبران ساده و یکدست هستند کابینت ‌ممبران نوع رنگی بالایی ندارد .

کابینت ممبران جذابیت بیشتری بر طرحهای مدرن در فضا ایجاد می کند پوشش‌دهی لوازم برقی ممبران پوشش‌دهی بیشتری نسبت به کابینت مدرن داشته و لوازم برقی را به صورت یکپارچه در بر می گیرد .

کابینت ممبران چیست ؟