مدل کابینت مدرن

مدل کابینت مدرن

مدل کابینت مدرن :

در سبکهای کابینت آشپزخانه با توجه به ساختار خانه های امروزی مدل کابینت مدرن دارای طرفداران زیادی می باشد و مدل کابینت مدرن که در مدلهای کابینت ها یک کابینت ساده است توانسته است طرفداران زیادی را به خود جلب کند . این مدل از کابینت آشپزخانه که با خصوصیاتی مانند سطوح ساف و بدون شیب ، بدون شکل هندسی و استفاده از حداقل تزئینات با سطوح براق و زاویه دارتر بودن و سادگی بسیار زیاد در دربها و چهارچوب ها تعریف نمود .

گروه طراحان و مجریان یزدان کابینت در این مقاله سعی در معرفی کامل مدل کابینت مدرن نموده است تا شما مشتریان عزیز بتوانید اطلاعات کاملی درباره مدل کابینت مدرن بدست آورید .

کابینت آشپزخانه مدرن در واقع در بین تمامی مدلهای کابینت آشپزخانه ساده ترین شکل ممکن را دارا است . در تعریف این سادگی به موارد زیر دقت نمایید .

  • کمترین و یا عدم استفاده از دربهای منبت کاری شده و معرق کاری .
  • عدم استفاده و یا کمترین استفاده از درب های کابینت به شکل منحنی و بالشی شکل .
  • عدم استفاده و یا کمترین استفاده از پاخورها و تاجهای منبتی شکل و یا دارای نقش و نگار
  • عدم استفاده از دستگیره و در صورت نیاز استفاده ، استفاده از دستگیره های بسیار ساده و بدون نقش . در این کابینت عموما دستگیره ها خذف شده است و از مرز باریکی برای باز کردن دربها استفاده می شود که اصطلاح دستگیره مخفی رای آن استفاده می شود و در جاه هایی که امکان این دستگیره مخفی وجود ندارد از مگنت برای باز و بسته کردن درب ها استفاده می شود .

مدل کابینت مدرن

با توجه به اینکه فضای خانه های شهری محدود و کوچک می باشد در مدل کابینت مدرن استفاده از حداکثر فضا لحاظ شده است و در کابینت آشپزخانه مدرن اغلب ارتفاع کابینت طوری طراحی و اجرا میشود که از سقف تا کف آشپزخانه را در بر بگیرد و بیشترین بهره وری را داشته باشد . در مدل کابینت آشپزخانه مدرن استفاده از طراحی پله هی و دیزاین کابینت مدرن زیبایی خاصی در آشپزخانه نمایان می شود . در مدل کابینت مدرن معمولا از میز جزیره در طراحی استفاده می شود ولی باز بسته به نظر مشتریان و فضای موجود از میز کانتر هم میتوان استفاده کرد .

مدل کابینت مدرن

مواردی که در طراحی کابینت مدرن بیشتر طراحان به آن دقت می کنند را میتوان به بخشهای زیر تقسیم کرد :

  • می توان گفت که مهم ترین گزینه در طراحی کابینت مدرن که طراحان به آن دقت میکنند این موضوع می باشد که از فضای موجود در فضای مورد استفاده در آشپزخانه به بهینه ترین شکل ممکن استفاده کنند و از فضایی آشپزخانه در اختیار ما قرار داده است نهایت استفاده را کنند . در طراحی با سبک کابینت مدرن طراح سعی میکند تا با ایجاد یک طراحی منعطف و دقیق از تمامی فضاهای موجود و خالی در فضای آشپزخانه بیشترین بهره برداری را داشته باشد .
  • طراحان با استفاده از این سبک طراحی در طراحی دکوراسیون منزل سعی در نمایش فضای آشپزخانه با وسعت بیشتر و ارائه جلوه کابینت زیباتر را دارند.
  • طراح در طراحی مدل کابینت مدرن با ایجاد فضاهایی به شکل یکپارچه و یک دست ، سعی در نمایش فضایی هماهنگ با هارمونی محیط می تواند فضایی بسیار خوب پدید آورد . با این هماهنگی در محیط که توسط اجزاء به دست می آید سبب می شود که محیط آشپزخانه به افراد خانواده حس آرامش القا کند.
  • برای نگهداری و نظافت از کابینتهای مدرن سختی زیادی ندارید . به لطف سطوح ساف و یکدست آن و عدم استفده از پَستی و بلندی در سبک کابینت مدرن نسبت به کابینت کلاسیک و منبت و نئو کلاسیک شما مشکلی در نظافت محیط آشپزخانه ندارید .

مدل کابینت مدرن

مواردی که برای نگهداری از مدل کابینت مدرن باید به آن توجه کنید :

  • یکی از عوامل بسیار مهم در نگهداری از مدل کابینت مدرن موضوع رطوبت می باشد . سعی کنید تا جایی که می توانید از تماس آب با کابینت مدرن جلوگیری کنید و دقت کنید که اگر آب به کابینها رسید سریعا آنرا خشک کنید . به طراح و مجری کابینت خود بگویید ( البته ما در یزدان کابینت این موضوع را حتما رعایت می کنیم ) که برای قسمت سینک حتما از ورق ضد آب استفاده نمایند و از قرار دادن دستمال خیس در مجاورت کابینت امتناع کنید .
  • موضوع دیگر در تخریب کابینت مدرن حرارت می باشد . از قرار دادن ظروف داغ مانند کتری و قابلمه بر روی این کابینت خود داری نمایید . زیرا باعث صدمه با کابینت شما می شود .
  • گزینه بعدی که باعث آسیب به مدل کابینت مدرن می شود اجسام نوک تیز و بران می باشد که مهم نیست کابینت شما از چه جنسی باشد . این اجسام می توانند به کابینتهای شما آسیب برسانند .
  • در بخش انتهایی باید توجه نمایید که به کابینتهای خود فشار مضاعف وارد نکنید . قرار دادن اجسام سنگین در کابینت و نشستن بر روی آن می تواند به پایه های کابینت شما آسیب برساند .

مدل کابینت مدرن

گروه طراحان و مجریان یزدان کابینت با بیش از ۱۰ سال سابقه و تجربه در طراحی و تولید کابینت در منطقه غرب تهران با استفاده از طرحان با تجربه و مجریان زبده برای آشپزخانه شما زیبایی را به ارمغان آورد . شما می توانید جهت کسب اطلاع از قیمت مدل کابینت مدرن در متراژهای مختلف متخصصین یزدان کابینت تماس حاصل نمایید و در انتها به تصاویری از اجرا های یزدان کابینت برای مدل کابینت مدرن جلب می کنم .

کابینت مدرن کابینت مدرن کابینت مدرن کابینت آشپزخانه مدرن کابینت آشپزخانه مدرن کابینت آشپزخانه مدرن کابینت آشپزخانه مدرن مدل کابینت مدرن کابینت در جنت آباد جنوبی کابینت در جنت آباد جنوبی کابینت در جنت آباد جنوبی کابینت در جنت آباد جنوبی کابینت در جنت آباد جنوبی کابینت در جنت آباد جنوبی کابینت در جنت آباد جنوبی کابینت مدرن کابینت در جنت آباد جنوبی

مدل کابینت مدرن

کابینت مدرن

کابینت در جنت آباد جنوبی کابینت مدرن

مدل کابینت مدرن

کابینت جنت آباد شمالی

۰ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *