کابینت نئوکلاسیک چیست ؟

کابینت نئوکلاسیک چیست

کابینت نئوکلاسیک چیست ؟

کابینت نئوکلاسیک :

تاریخچه سبک کابینت نئوکلاسیک به اروپا در دهه ۱۷۵۰ برمی گردد. در این دوره ، صنعت تکامل یافت و از جزئیات و پیچیدگیهای هنری کم شد . در تکمیل این موضوع می توان به مواردی اشاره کرد از جمله حذف جزئیات زیاد و دست و پا گیری که در طراحی کابینت ها و مبلمان ها استفاده میشده که این موضوع برای ساخت آنها نیاز به زمان و کار بیشتری ایجاد میکرد و بیشتر نمایان گر هنری بودن مبلمان و کابینتها بود . باید توجه داشته باشید که در طراحی کابینت نئوکلاسیک هم نشانه هایی از طرح های رومی و یونانی مانند فرم های متقارن ، منظم و با وقار وجود دارد و هم زیبایی های صنعتی بودن عصر جدید در طراحی آنها .

برای بررسی ویژگی های کابینت نئوکلاسیک با ما همراه باشید :

کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک بهترین انتخاب برای زمانی است که شما یک آشپزخانه مجلل و با طرح ای کلاسیک و در عین حال راحت و مدرن می خواهید . خطوط کلاسیک همراه با حسی از مدرنیته یک سبک نئوکلاسیک مسحور کننده را برای آشپزخانه شما ایجاد می کند . این موضوع باعث میشود که کابینت آشپزخانه شما با معماری نئوکلاسیک بیشتر از سبک مدرن با ترکیب کلاسیک جذاب باشد.

کابینت های نئوکلاسیک تبلور هماهنگی بین عناصر کلاسیک و مدرن می باشد که برای شما فضای آشپزخانه ای راحت و مجلل را به ارمغان می آورد . در سبک کابینت نئوکلاسیک امکان اجرای تمامی طرح ها، جزیره آشپزخانه و … وجود دارد که محبوبیت کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک بیشتر به دلیل طراحی مجللی بودن آن است که به محیط الهامی از تجلل می بخشد. اگر فضای مناسبی و بزرگی دارید، کابینت نئوکلاسیک گزینه بسیار خوبی برای شماست. دلیل این امر این است که کابینت نئوکلاسیک در صورت استفاده در فضای کوچک و باریک باعث نمایش عدم تعادل در محیط می شود و در محیط و دید بیننده اختلال ایجاد می کنند. بنابر این اگر محیط کوچکی دارید به شما توصیه میکنیم ار این سبک برای آشپزخانه خود استفاده نکنید .

کابینت نئوکلاسیک چیست

کابینت نئوکلاسیک چیست ؟

کابینت نئوکلاسیک چیست

کابینت نئوکلاسیک چیست ؟

  • آیا از ویژگی های مثبت کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک اطلاع دارید ؟
    کابینت نئوکلاسیک از نظر طراحی با دیگر سبک های کابینت آشپزخانه متفاوت است. کابینت های آشپزخانه نئوکلاسیک پس از استفاده طولانی مدت همچنان جذاب می باشد. دلیل این امر طرح های منحصر به فردی است که در ساخت آنها استفاده می شود.
    خطوط و طرح هایی که با ظرافت بی نظیری در سطح کابینت نئوکلاسیک ایجاد شده است شکوه و اصالتی مثال زدنی به آن می بخشد که چشم را خسته نمی کند.
    عدم توجه به جزئیات پیچیده و دست و پا گیر
    از دیگر ویژگی های بارز کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک جادار بودن آن است و در طراحی و ساخت آن از رنگ های مجلل استفاده می شود که تاثیر زیادی در کاربردی بودن و ایجاد ظاهر زیبای در آن دارد .
    برخلاف سبک مدرن که درها نیازی به دستگیره ندارند، در کابینت نئوکلاسیک از دستگیره استفاده میشود.

کابینت نئوکلاسیک چیست

کابینت نئوکلاسیک چیست ؟

کابینت نئوکلاسیک چیست

کابینت نئوکلاسیک چیست ؟

  • بد نیست کمی از ویژگی های منفی کابینت نئوکلاسیک بگوییم!
    برای خرید کابینت نئوکلاسیک باید هزینه بیشتری نسبت به کابینت مدرن پرداخت کنید!
    کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک را باید به یک سازنده با تجربه مانند کابینت یزدان سفارش دهید . دلیل این امر هم این است که مهارت سازنده کابینت تأثیر زیادی بر خروجی کابینت نئوکلاسیک دارد. مطمئناً نمی خواهید یک کابینت ساز ضعیف برای هزینه تقریباً زیاد شما تجربه بدست آورد.
    ساخت کابینت های نئوکلاسیک به دقت و امکانات زیادی نیاز دارد.
    اگر کنده کاری و رنگ آمیزی این کابینت با دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام نشود، نتیجه کار آنطور که باید و شاید ظاهر نمی شود. پس باید کار را به متخصصین یزدان کابینت بسپارید.

کابینت نئوکلاسیک چیست

کابینت نئوکلاسیک چیست ؟

کابینت نئوکلاسیک چیست

کلام آخر :

یزدان کابینت با سالها تجربه مفتخر است که به عنوان یکی از برترین سازندگن کابینت در غرب تهران شناخته می شود. ما با استفاده از جدیدترین دستگاه های خارجی ، مواد اولیه مرغوب و علم و هنر طراحان متخصص ، کابینتهایی را برای شما عزیزان می سازیم و اجرا می کنیم. بدیهی است رضایت شما در این راه برای ما بسیار ارزشمند می باشد و سعی بر این است که رضایت شما را تا حد امکان افزایش دهیم.

امیدواریم با مطالعه این مقاله گامی در جهت افزایش و به روز رسانی اطلاعات شما عزیزان برداریم. در ضمن کارشناسان یزدان کابینت پاسخگوی تمامی سوالات شما کاربر گرامی در زمینه کابینت هستند. فقط از طریق کانال های ارتباطی ما کا با کلیک در اینجا می توانید به آنها دسترسی داشته باشید استفاده نمایید .

کابینت یزدان با شعار مشتری مداری سعی نموده با رعایت اخلاق حرفه ای کار و ارائه قیمت مناسب با تعهد زمان بندی اعلام شده ، بهترین کابینت از هر نوع ( کابینت نئوکلاسیک ، کابینت های مدرن ، و …) و دکوراسیون داخلی منزل را به شما عرضه نماید . به طوریکه پس از پایان پروژه ها رضایت کارفرما توسط یزدان کابینت بسیار حائز اهمیت خواهد بود .

۰ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *