ویژگی کابینت مدرن

ویژگی کابینت مدرن

ویژگی کابینت مدرن

با گذشت زمان و تمایل بشر به مدرنیته ، طراحی دکوراسیون داخلی سنتی و کابینت های قدیمی جای خود را به طرح ها و کابینت های به روز با سبک و سیاق مدرن داده است ( کابینت مدرن ) .( ویژگی کابینت مدرن ) کابینت های مدرن ویژگی هایی دارند که آن ها را از کابینت های کلاسیک و کابینتهای نئوکلاسیک متمایز می کند . خطوط صاف ، یکپارچگی ، طراحی و رنگ مینیمالیستی و … که در این مقاله سعی داریم به بررسی این ویژگی ها بپردازیم . لطفا با ما همراه باشید تا بتوانیم از ویژگی کابینت مدرن اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم .

ویژگی کابینت مدرن :

  • با الهام از طبیعت

در رمان گذشته تفاوت آشکاری بین فضای داخلی و خارجی در ساختمان وجود داشت ، اما در زمان حال شاهد فرآیندی می باشیم برای ایجاد یک فضای نشیمن بزرگ که فضای داخلی و خارجی خانه را با هم ترکیب می کند در دکوراسیون مدرن تا جایی که امکان دارید از گلدان های طبیعی کوچک و بزرگ استفاده کنید تا به دکوراسیون منزل خود هوای تازه ببخشید . همچنین می توانید در فضای خانه خود  از کف های چوبی صاف و پیشخوان های گرانیتی استفاده کنید . بدیهی است که همه اینها راه های عالی برای به دست آوردن ظاهری مدرن هستند.

  • خطوط افقی

در واقع این امر مهم است که خطوط افقی بخشی جدایی ناپذیر از طراحی آشپزخانه مدرن می باشد . تفاوتی نمی کند فضای کار باشد یا فضای خانه یا حتی یک طبقه . هدف این است که در طراحی از خطوط افقی استفاده شود . همانطور که می بینید، خطوط افقی تمایل به کشیده شدن و انبساط دارند که احساس جادار بودن را تجسم می کند و آشپزخانه را با قسمت های اصلی خانه ادغام می کند.

ویژگی کابینت مدرن

ویژگی کابینت مدرن

  • رنگ در کابینت مدرن

با توجه به اینکه رنگ های پاستلی (هلو، زرد، صورتی، سبز و…) آشپزخانه شما را گرم و شاد جلوه می دهند ، اما جایی در آشپزخانه مدرن ندارند . طراحی مدرن معاصر از رنگ های جسورانه صحبت می کند. اگر از رنگ‌های جیغ و رنگارنگ فراری نیستید، از آن‌ها مانند آبی، قرمز، بنفش و … استفاده کنید رنگ سفید خالص، ضمن اینکه ظاهری شفاف و تمیز به آشپزخانه می‌دهد، هرگز از مد نمی‌افتد و سبک مینیمال را با مهارت کامل می‌کند. بنابراین می توانید آشپزخانه خود را کاملا سفید کنید.

  • جزیره در کابینت مدرن

روزگاری که میز ناهارخوری بزرگی را می دیدیم که فضای زیادی از خانه را اشغال می کرد، گذشته است. اکنون، میزها از بین رفته اند (یا حداقل از نظر اندازه کوچک شده اند) و جزایر بزرگ و چند منظوره جایگزین آن شده اند. کودکان می توانند تکالیف خود را در جزیره انجام دهند در حالی که والدین از آن برای تهیه غذا استفاده می کنند. در این میان فضایی که قبلا به میز آشپزخانه مستقل اختصاص داشت، اکنون به عنوان نشیمن مورد استفاده قرار گرفته و به فضای کاربردی خانه افزوده است.

ویژگی کابینت مدرن

ویژگی کابینت آشپزخانه

  • نورپردازی لایه ای در کابینت مدرن

در دهه های گذشته، نورپردازی در آشپزخانه به یک نور مرکزی محدود می شد. اکنون که آشپزخانه بیشتر به فضایی چند منظوره تبدیل شده است، نورپردازی آن نیز به نوع لایه ای تغییر یافته است. نورپردازی چند لایه اجازه می دهد تا از قسمت های مختلف اتاق برای فعالیت های مختلف (چه استراحت در اتاق نشیمن، چه تهیه غذا در جزیره آشپزخانه یا انجام تکالیف) استفاده شود.

حرف آخر

خوشبختانه، ارتقاء کابینت های مدرن آسان، مقرون به صرفه و آسان است. تنها چیزی که باید در نظر بگیرید ۵ ویژگی است که آشپزخانه مدرن امروزی را تعریف می کند. امیدواریم با مطالعه این مقاله گامی در جهت افزایش و به روز رسانی اطلاعات شما عزیزان برداریم. در ضمن کارشناسان یزدان کابینت پاسخگوی تمامی سوالات شما کاربر گرامی در زمینه کابینت هستند. فقط از طریق کانال های ارتباطی ما کا با کلیک در اینجا می توانید به آنها دسترسی داشته باشید استفاده نمایید .

کابینت یزدان با شعار مشتری مداری سعی نموده با رعایت اخلاق حرفه ای کار و ارائه قیمت مناسب با تعهد زمان بندی اعلام شده ، بهترین کابینت از هر نوع ( کابینت ممبران ، کابینت های مدرن ، و …) و دکوراسیون داخلی منزل را به شما عرضه نماید . به طوریکه پس از پایان پروژه ها رضایت کارفرما توسط یزدان کابینت بسیار حائز اهمیت خواهد بود .

۰ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *