نقش کابینت مدرن در طراحی دکوراسیون

کابینت مدرن

نقش کابینت مدرن در طراحی دکوراسیون

کابینت مدرن چیزی بیش از فضایی است که صرفا برای تهیه غذا طراحی شده باشد . این سبک نقش بسزایی در طراحی دکوراسیون منزل ایفا میکند . با تغییر در عملکرد طراحی دکوراسیون به سبک مدرن ، انقلاب عظیمی در صنعت دکوراسیون داخلی به وجود آمد . کابینت مدرن تمرکز زیادی بر روی عملکرد و جذابیت های ساختمان دارد . همچنین در اینگونه از طراحی پلان کف آشپزخانه به گونه ای طراحی شده است که تا حد زیادی کارآمد باشد و در عین حال خوشایند و ساده باشد .

همه این عناصر ، آشپزخانه را به قلب خانه و همچنین یکی از سخت ترین فضاها از نظر طراحی و برنامه ریزی داخلی تبدیل می کند . امروز سعی خواهیم کرد چیزی را به شما پیشنهاد دهیم که در انتخاب کابینت برای این فضا از آن الهام بگیرید .

کابینت مدرن ( آشپزخانه مدرن ) اغلب ساده و فاقد هرگونه تزیینات غیر ضروری هستند . آنها همچنین دارای پرداخت های ساده و اغلب رنگ های خنثی هستند . که اجازه می دهد تمرکز روی فرم و عملکرد باشد .

جدیدترین طرح هایی که در مجلات دکوراسیون داخلی به چشم می خورد پر از کابینت هایی است که به آنها پله می گویند . سادگی و زیبایی این کابینت ها که به سبک مدرن ( کابینت مدرن ) ساخته و اجرا می شود باعث محبوبیت روزافزون آن شده است .

آیا شما هم جزو طرفداران این نوع کابینت هستید؟ اگر هستید باید بدانید که در هنگام خرید موارد زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. بدیهی است که با در نظر گرفتن این نکات است که می توانید انتخاب و خرید هوشمندانه ای داشته باشید.

کابینت مدرن

کابینت مدرن

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی موارد در خرید کابینت مدرن در آشپزخانه بپردازیم :

  • نحوه عملکرد کابینت های کانتر عمقی :

ارتفاع های مختلف پیشخوان می تواند در آشپزخانه بسیار کاربردی باشد . شما می توانید سطوح جداگانه ای را برای انواع مختلف فعالیت ها تنظیم کنید . به عنوان مثال ، ممکن است برای گاز و پخت و پز ارتفاع معینی برای پیشخوان تعریف شده باشد این در حالیست احتمالا این ارتفاع برای میز غذای شما مناسب نباشد .پس میتوانید اندازه ارتفاع بیشخوان را به دلخواه در طراحی تغییر دهید .

  • سادگی افراطی همیشه بهترین روش نیست

سادگی افراطی همیشه بهترین روش نیست ، بنابراین کمی زمان بگذارید و گزینه های جایگزین را نیز در نظر بگیرید. یکی از این گزینه ها استفاده از کاشی های جذاب در بس زمینه کابینت ها است . رنگ‌ها می‌توانند خنثی باقی بمانند و تمرکز روی سخت‌افزارهای کوچکی مانند کشوهای کابینت و یا حتی استفاده از انواع دستگیره ها باشد . همچنین افزودن یک رنگ برجسته به آشپزخانه می تواند سرگرم کننده باشد. به عنوان مثال ، افزودن رنگ زرد ، فضا را واقعاً روشن می کنند . آنها فضایی شاد به آشپزخانه می دهند و واقعاً با سادگی فضا تداخلی ندارد.

کابینت مدرن

کابینت مدرن

  • استفاده از وسابل در طراحی

اغلب، کابینت های آشپزخانه مدرن ( کابینت مدرن ) دارای وسایلی هستند که در آنها تعبیه شده است. ( گاز رومیزی یا فر ) که این موضوع به حفظ انسجام یکپارچه در سراسر فضا کمک می کند و همچنین به این وسایل اجازه می دهد تا با ایجاد هماهنگی نمای چشم نوازی به کابینت ساختمان ببخشد .

  • رنگبندی کاشی و دیوار در کابینت مدرن

اگر کابینت‌ها همرنگ دیواری باشند که به آن وصل شده‌اند ، از نظر بصری چندان متمایز نمی‌شوند اما این به آشپزخانه کمک می‌کند ظاهری جادارتر داشته باشد. خاکستری و زرد یک ترکیب خوب است که اغلب در طراحی های داخلی مدرن و امروزی یافت می شود. این دو رنگ به شکلی بسیار یکپارچه و دلپذیر در این آشپزخانه مکمل یکدیگر هستند.

این آشپزخانه علاوه بر جادار بودن، دارای پالت رنگی بسیار بازیگوش و سرگرم کننده نیز می باشد. یونیت کابینت در سمت چپ دارای رنگ آبی زیبا است که با دیوارها و کف مطابقت دارد در حالی که بقیه کابینت ها خاکستری هستند.

  • نقش جزیره در کابینت مدرن :

جزیره آشپزخانه به نوعی یک کابینت مستقل است ، بنابراین به آن به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از فضا فکر کنید. در عین حال ، این جزیره کاملاً خاص است ، بنابراین خوب است که آن را متمایز کنید . کابینت های دو رنگ آشپزخانه در حال حاضر بسیار مد روز هستند و تنوع زیادی وجود دارد که می توان به این روش ایجاد کرد. به عنوان مثال، این یک ترکیب بسیار ظریف است که سطوح سیاه و چوب با لکه های تیره را در کنار هم به زیبایی قرار می دهد.

  • نقش نورپردازی در کابینت مدرن :

راه های مختلفی برای شیک نشان دادن یا برجسته کردن کابینت آشپزخانه مدرن وجود دارد . نوارهای نور LED یک گزینه عالی هستند . اگر می خواهید روی پالت رنگی دکور تأکید کنید ، می توانید LED های رنگی را انتخاب کنید.

  • کابینتهای دیواری در کابینت مدرن :

کابینت های دیواری آشپزخانه گاهی اوقات می توانند مشکل ساز باشند، به خصوص آنهایی که در قسمت بالایی قرار دارند و دسترسی به آنها سخت است. می‌توانید آن‌ها را به‌طور کامل رها کنید و چند قفسه یا قفسه‌های باز اضافی در سطح پشتی اضافه کنید.

  • نقش شیشه در طراحی کابینت مدرن :

کابینت های جلو شیشه ای آشپزخانه عجیب و کاربردی هستند. آنها اجازه می دهند که محتویات بدون نیاز به باز کردن در ابتدا دیده شوند و می توان از آنها برای ذخیره و نمایش اقلام استفاده کرد.

کابینت مدرن

کابینت مدرن

وقتی صحبت از کابینت آشپزخانه می شود، چه مدرن و چه غیر مدرن، این فقط کابینت واقعی نیست، بلکه هر چیز دیگری که در اطراف آن وجود دارد، مانند میز، سخت افزار، وسایل و لوازم خانگی مهم است. باید سیالیت خاصی در سراسر دکور وجود داشته باشد.

اگر کاملاً متقاعد شده اید که از داشتن کابینت های شیشه ای در آشپزخانه خود لذت می برید، به خاطر داشته باشید که شیشه لزوماً نباید شفاف باشد. شیشه مات یک جایگزین خوب است. هنوز هم می‌توانید برخی از اشکال پشت آن را تشخیص دهید، اما واقعاً نمی‌توانید آشفتگی داخل کابینت‌ها را ببینید.

یک آشپزخانه کوچک به فضای ذخیره سازی مناسب، فضای پیشخوان و فضایی برای وسایل اولیه نیاز دارد. همه این عناصر را می توان در یک طراحی آشپزخانه جمع و جور گنجاند که به همان اندازه شیک و کاربردی است.

کابینت یزدان با شعار مشتری مداری سعی نموده با رعایت اخلاق حرفه ای کار و ارائه قیمت مناسب با تعهد زمان بندی اعلام شده ، بهترین کابینت از هر نوع ( کابینت ممبران ، کابینت های کلاس ، و …) و دکوراسیون داخلی منزل را به شما عرضه نماید . به طوریکه پس از پایان پروژه ها رضایت کارفرما توسط یزدان کابینت بسیار حائز اهمیت خواهد بود .

۰ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *